HALLOWEEN CELEBRATION 2017 : CONTEST, GAMES, CULTURE AND MORE

Our Berckley school had the annual traditional Halloween celebration which main objective was to promote cultural awareness by encouraging students to explore and study cultural American holidays.This 2017 year, we could celebrate the feast with the leadership of 11th graders who put the major effort to make this celebration enjoyable to their schoolmates. As part of the activities, there were costume contests, halloween games, music everything targeting American culture with teachers and students’ cooperation and excellent behaviour. It was a BLAST!

Nuestro Berckley School tuvo su celebración anual y tradicional de Halloween cuyo objetivo principal fue promover la conciencia cultural motivando a los estudiantes a explorar y estudiar las fiestas culturales Americanas. Este año 2017, pudimos celebrar la festividad con el liderazgo de los estudiantes de 11 grado quienes pusieron su mayor esfuerzo en hacer esta celebración divertida para sus compañeros. Como parte de las actividades, hubo concurso de disfraces, juegos de halloween, música…todo estudiando la cultura Americana con la colaboración de docentes y estudiantes sumado al buen comportamiento de todos los asistentes. Fue GENIAL!