EF TEACHER ON THE ROAD ACTIVITY

Este jueves 26 de octubre nuestro Berckley School recibió la visita de Florence Canavan de UK como parte de la actividad “Teacher on the Road”. En esta actividad los estudiantes de los grados séptimo, octavo y noveno tuvieron la oportunidad de sumergirse en una experiencia cultural e implementar nuevas competencias y una comprensión mas profunda del mundo teniendo  el idioma ingles  como herramienta comunicativa.

On thursday 26, 2017, our Berckley School had a guest speaker from UK, Florence Canavan, as part of the “Teacher on the Road” activity. Seventh, eighth and ninth graders had the opportunity to immerse in a cultural experience and implement a deeper global comprehension of the world having English language as  comunication tool.

Enjoy our photo gallery!